Makeup-brand hyrer digital talskvinde

Makeup-brand hyrer digital talskvinde

Det er første gang, at L'Oréal har udnævnt en digital talsperson, og valget er faldet på Kristina Bazan, itgirl med millioner af følgere på sociale medier. Hun står blandt andet bag stilbloggenKayture.com.

Det er ikke et særsyn, at modedesignere går efter modeller eller kendisser, som har en stærk tilstedeværelse på sociale medier, da det er den direkte kanal til den moderne forbruger. Samme begrundelser ligger bag L'Oréals valg, der går på, at Kristina Bazan – ud over naturligvis at være vild med makeup - afspejler den 'connectede' kvinde, der formår at inspirere kvinder over hele verden.

Kristina Bazan vil være med til at skabe eksklusivt indhold til brandet og dække alle dets makeupevents samt deltage i udviklingen af digitaliseret makeup.

Som den første digitale talskvinde bliver Kristina Bazan en del af det glamourøse #lorealista team, der også inkluderer navne som Karlie Kloss, Barbara Palvin, Doutzen Kroes and actresses Julianne Moore, Naomi Watts and Blake Lively.