Husker du de ikoniske Tommy Hilfiger-styles fra 90'erne? Tubetoppe, denimoveralls og elastikkant med logo, som blandt andet hang fast på Destiny's Child, bliver nu genoplivet som nostalgiske klassikere med en frisk, ung energi.
Byd velkommen til den anden udgave af Tommy Hilfigers-kollektion, Tommy Jeans, som denne sæson omfatter klassikere i denim krydret med brandets ikoniske logo. T-shirts og sweatshirts med logo, hættetrøjer, træningsbukser, dynejakker og en ægte 90'er-klassisker – nemlig denimjakken med rulamsfor.
– Det er altid inspirerende at se tilbage på vores arv og de mest ikoniske designs fra vores arkiver. Tommy Jeans-kollektionen handler om nostalgi og ikoniske kendinge med opdaterede silhuetter og en ny kant. Når jeg tænker tilbage på den æra, dukker der nogle fantastiske minder op. Fra vores første samarbejder med musikere og berømtheder til vores fortsatte passion for populærkultur, siger Tommy Hilfiger.
Og netop berømtheder er også, hvad ansigterne i kampagnen er. Med mere end 10,3 millioner følgere på Instagram agerer topmodellerne Lucky B. Smith og Hailey Baldwin kampagnens par og går i fodsporene på kvinder, som Selena Gomez, Gigi og Bella Hadid, der alle er blevet set i Tommy Jeans.
Bonus: I dag, torsdag d. 6. oktober kl. 16:00, kan du finde den fulde kollektion hos Mads Nørgaard i København, der, som de eneste i København, vil sælge kollektionen og byde på DJ, øl, slikkepinde og 90'er-stemning. Er du ikke på de Københavnske kanter kan kollektionen også købes her.