Nu er Moschino [tv] H&M-kollektionen landet – se den her
Hvad får du, hvis du tager et ikonisk italiensk modehus fyldt med bling, glamour og italienske vaner, og kobler det med en hip, vild og fantasifuld amerikansk designer? Svaret er Moschino.
Som efterfølger til H&M’s mange succesfulde partnerskaber, der både tæller kollektioner fra Comme Des Garçons, Versace og Jimmy Choo, er turen nu kommet til det italienske modehus, Mochino, med den kreative og legesyge direktør, Jeremy Scott, i spidsen.
Nu er ventetiden ovre, og sløret kan endelig løftes for, hvad den 43-årige amerikanske Mochino-designer, der siden 2013 har skabt Instagram-værdige kollektioner for det italienske modehus, har fundet på. Resultatet er blevet en række festlige hverdagssager, som Jeremy Scott selv beskriver som en ”greatist hits”-kollektion,” hvor han ”inkluderer nogle idéer fra fortiden”:
”Jeg har altid mine venner i tankerne, når jeg designer. MOSCHINO [tv] H&M’s lookbook er som en fest, der fejrer det sjove, det poppede, kreativiteten og energien hos mine venner og i kollektionen,” siger Jeremy Scott i en pressemeddelelse.
En ting er sikkert: Du vil med garanti blive festens midtpunkt i de glitrende sager fra kollektionen – uanset om du er mest til pailletter, guld og læder, som er de bærende elementer i kollektionen, der er H&M’s 8. kollektion-samarbejde med et anerkendt modehus.
Her kan du se den fulde kollektion med priser og opleve 68 stykker tøj, sko, tasker og tilbehør, der emmer af energi, popkultur, glamour og humor: