Natasha Goldenberg bh

Det her skal du investere i, hvis du vil være trendy til foråret

Dior, Tom Ford og Loewe har taget den til sig. Er den synlige bh forårets vigtigste item?

Det kom vist bag på alle – og særligt hende, der startede det hele, skuespilleren Katie Holmes – at en simpel, ensfarvet bh kunne blive genstand for så meget virak på de sociale medier. Men siden skuespilleren i slutningen af august blev spottet på Manhatten iført en åbenstående cardigan med en matchende – og synlig – cashmere bh, er bh’en kommet på alles læber. 

Den 3.500 kr. dyre bh fra det New York-baserede mærke Khaite blev udsolgt på en time, efter billedet af Katie Holmes blev delt på Instagram.

Men ifølge Katie Holmes selv lå der ikke mange tanker bag købet af bh’en. Hun synes blot, den var ”meget behagelig”, siger den kendte skuespiller til amerikanske Vogue.

”Jeg synes, at de (Khaite, red.) gør det godt i forhold til at skabe smukke luksusvarer. De er meget tilgængelige og klassiske, så man kan have deres ting i lang tid, og det er den måde, jeg kan lide at shoppe på. Jeg køber ikke altid nyt, så jeg kan bære deres ting igen.”

Men Katie Holmes er ikke den eneste, der er blevet set i en synlig bh. Også Hadid-søstrene, Gigi og Bella, har skiftet trøjen ud med en bh under deres suit, og på runwayen har mærker som Dior, Tom Ford, Mugler og Loewe taget bh'en til sig.

Om de synlige – og smukke – bh’er er forårets vigtigste item er ikke til at vide, men at dømme ud fra hypen kunne der været noget om det.