H&M Home præsenterer nyt kendissamarbejde: ”Vi er stolte”
Det nyeste H&M HOME-samarbejde har modellen Poppy Delevingne i centrum.
Sjovt, glamourøst og elektrisk.
Sådan beskriver H&M Home selv deres nye samarbejde med det britiske stilikon og modellen Poppy Delevingne, som er ansigt for H&M’s nye globale kampagne ”At Home With Poppy Delevingne”, der løber af stablen fra den 15. august.
Her vil modellens farverige bolig i Vestlondon fungere som inspiration og som et ”tapet til et udvalg af styles” fra H&M Home’s nyeste kollektion.
For H&M Home mener selv, at Poppy Delevingnes modige og farverige stil er det helt rigtige match til deres nye produkter.
”Det er altid spændende at se H&M HOME-produkter i miljøer fra det virkelige liv, og at træde ind i Poppys hus var ingen undtagelse. Hun har denne her sjove, personlige stil og hun elsker at lege med farver, hvilket er tydeligt, når man bevæger sig fra rum til rum. Og at skyde kampagnen i hendes hjem, hvor Poppy selv medvirker på billederne, føltes så naturligt, både som inspirationskilde og fra et æstetisk perspektiv,” siger Camilla Henriksson, Head of Marketing & Communications hos H&M HOME, i en pressemeddelelse.
Også Poppy Delevingne selv er begejstret for samarbejdet.
”I hjemmet handler det om at omgive sig selv med ting, man elsker, og jeg er meget begejstret for, at jeg med denne H&M HOME-kampagne fandt så mange ting, som jeg forelskede mig i. Det er fantastisk at arbejde sammen med et interiørbrand i udvikling, der har et så bredt udvalg af styles, som man kan udvælge fra – især, da jeg er vild med at mikse teksturer, finishes og farver,” siger Poppy Delevingne i samme pressemeddelelse.
’At Home With Poppy Delevingne’- kampagnen lanceres globalt torsdag d. 15. august, og de nye produkter vil være tilgængelige i H&M Home’s konceptbutikker, shop-in-shops og på hm.com/home samme dag.
Fotos fra det kommende samarbejde:
Alle fotos: H&M Home PR-fotos