Der er kommet en ny landsholdstrøje, og nu kan du få fingrene i den. Trøjen er et samarbejde mellem landsholdet, et velkendt modebrand og et sportsmærke.
Så er der
godt nyt til alle fodboldfans – særligt hvis du også kan lide at vise din
støtte i din påklædning.
Den
velkendte, danske landsholdstrøje er nemlig blevet nyfortolket og har fået et moderne
tvist i et nyt samarbejde mellem modebrandet ROTATE, Hummel og kvindelandsholdet.
Udover en fodboldtrøje
består samarbejdet af en livstilskollektion, så du kan støtte de danske
kvinder fra top til tå.
ROTATE, Hummel og DBU, 600 kr.Foto: PR
Målet med
samarbejdet er at skabe fokus på kvindefodbold både herhjemme og ude i verden.
”Vi håber,
at partnerskabet vil inspirere en ny generation af unge kvinder til at forfølge
deres drømme, stå ved deres værdier og samarbejde,” udtaler Thora Valdimars og
Jeanette Madsen fra ROTATE.
Uanset om du
skal købe den nye landsholdstrøje, eller du allerede har en hjemme i skabet, er
det en god idé at finde den frem, inden det bliver fredag.
For d. 7.
marts er det igen blevet FodboldtrøjeFredag, hvor danskere landet over trækker
i fodboldtrøjen for at støtte børn, der er syge med kræft.
Annonse
Initiativet,
der afholdes af Danske Spil og Børnecancerfonden, er en stor indsamlingsdag, hvor
alle indsamlede penge går direkte til arbejdet for børn med kræft og deres familier.
Sådan gør du:
Tag din yndlings fodboldtrøje på, når du skal på arbejde eller i skole d. 7. marts