Medina & Kari Traa sætter fokus på kvinders selvværd i ny kampagne
Hold hovedet højt, og vær stolt af, hvem du er! Det er tankerne bag en ny kampagne, #Wedareyou, som sangerinden Medina og sportsbrandet Kari Traa står bag.
Et nyt hashtag, #WEDAREYOU, har set dagens lys, og bag det står sangerinden Medina og det norske sportsbrand, Kari Traa. De vil gerne udfordre nutidens ekstreme skønhedsidealer, og de er derfor gået sammen om en forårskampagne, som opfordrer unge kvinder til at turde være sig selv og være stolt af det. Kampagnen kører eksklusivt på webshoppen Boozt.com.
For både Kari Traa og Medina er sundhed mere end det fysiske: Den mentale sundhed er også afgørende.
"Når vi i Kari Traa taler om 'Happier, Healthier, Stronger', tænker vi på de indre værdier. I livet skal man udfordre sig selv - ikke kun på distancen, men også på det personlige plan. Vi mener, at kvinder bør holde hovedet højt og være stolte af, hvem de er," siger marketingschef i Kari Traa, Sissel Himle.
Brandet Kari Traa har med mottoet "For Girls, by Girls" gennem årene opfordret unge kvinder til at finde den indre styrke frem. På samme måde har Medina gennem sin karriere holdt fast i sig selv, og derfor er samarbejdet opstået naturligt.
"Medina har altid været vant til få kommentarer på sit ydre, men hun har også turdet udfordre det billede, medierne har skabt af hende. Hun har kort sagt ben i næsen, og derfor er hun det rigtige ansigt til #WEDAREYOU kampagnen," siger Sissel Himle.
Sangerinden er også glad for det nye samarbejde, og tankerne bag kampagnen.
"Kari Traa er for mig et stærkt brand, der står for kvalitet, feminitet og power, og vi matcher godt i vores værdier - hvilket er altafgørende for mig, når jeg indgår et samarbejde. Derfor er jeg meget glad for, at vi nu også officielt har slået vores samarbejde fast med #WEDAREYOU-kampagnen hos Boozt.com." udtaler Medina.
Du kan se Kari Traas kampagne med Medina her på Boozt.com