Sponsoreret indhold
Sådan gør du skønhedsrutinen til din nye bedste veninde
Regler er der nok af i livet, og når det kommer til de skønhedsprodukter der står på toilethylden, er det ingen undtagelse.
Men uanset om du ynder at følge komplicerede skønhedsrutiner til punkt og prikke, om du smører dagcreme i hovedet og skynder dig ud ad døren eller om du synes det er sjovt at genskabe årets Coachella makeup-look, så handler skønhed i dag om at bruge makeup- og hudplejeprodukter, præcist som det passer dig bedst.
#blushup rouge i farven 'rose' her brugt som øjenskygge. Pris 189 dkr
Ukompliceret hudpleje
Sådan mener Comme Deux, det danske beauty brand, og de har noget at have det i. Comme Deux har nemlig udviklet deres voksende produktportefølje på baggrund af tusindvis af kvinders holdning til hvad beauty skal kunne og hvad det betyder for dem i deres hverdag. Hovedkonklusionen var klar: de bedste skønhedsprodukter skal være nemme at bruge og de skal have flere funktioner.
“Vi tænker produktets alsidighed og nemhed ind i alle produkter vi laver - og vi giver plads til, at de kan bruges så det passer ind i vores kunders travle hverdag, deres egne rutiner og i det hele taget på præcis den måde, der passer dem bedst.” siger Susan Lundby Pedersen, produktudvikler og chef for Comme Deux.
Skønhedsprodukter skal have flere funktioner
Skønhed skal først og fremmest være sjovt, og Comme Deux’ produkter skal indbyde til både leg og tryghed. Comme Deux mærker tydeligt, hvordan det giver genklang hos deres kunder, som ofte giver feedback og fortæller, hvordan de bruger produkterne på nye og inspirerende måder.#powernap overnight ansigtsmaske kan bruges på flere forskellige måder. Pris 199 dk
Det nyeste produkt, som blev lanceret i april: #powernap sovemasken, har især åbnet op for funktioner på flere plan. Susan fortæller: “#powernap, som jeg egentlig udviklede som en sovemaske der over natten opbygger hudens naturlige barriere samtidig giver intens fugt, bliver af vores kunder også brugt som natcreme, som en kølig lindring til rande under øjnene efter 20 minutter i køleskabet og som SOS treatment af tørre pletter i ansigtet, på albuerne eller som håndcreme.”
Leg med dine skønhedsfavoritter
Det er netop denne videndeling mellem Comme Deux og deres kunder, samt selve produktets alsidighed, der kendetegner brandet. Resten af deres produktportefølje er nemlig udviklet på samme måde:#serumboosters udviklet til forskellige hudtyper. Pris 249 dkr
Deres #serumbooster er fx udviklet til at være hurtigt-absorberende og drøj nok til at kunne blandes op med dagcremen, BB-cremen eller foundation. Deres rouge, som hedder #blushup, bliver hyppigt brugt som både øjenskygge og highlighter, og #glowup bronzeren er skabt til at passe til alle hudfarver. Selv deres bestseller, læbeolien #liplove, bliver brugt både som gloss og som intens pleje til læberne, men også på øjenlågene som ekstra glam til en aften i byen.
Nyt populært makeup-produkt snart på gaden
Der er ikke længe til Comme Deux’ næste samskabte produkt, som er en highlighter der udkommer i slutningen af september. Her har kunderne, eller klubmedlemmerne som Comme Deux kalder dem, været med inde over alt fra pudderens farve, dens tekstur, til selve navnet på produktet. Hold forresten øje, det er nemlig muligt at forudbestille #flash (som er det navn klubmedlemmerne bestemte) via www.commedeux.com fra midten af september.#liplove rose beskytter, fugter og nærer og giver en smuk glossy læbe. Pris 129 dkr
For Comme Deux er denne nedbrydning af grænser og regler deres raison d’etre. Og ikke kun når det kommer til skønhedsrutiner og komplicerede 9-trins guides. Det handler om frihed til at være og se ud præcist som du gør og har det bedst med! Og det er da en skønhedsrutine, man kun kan holde af.
Tillid og tryghed mellem Comme Deux og deres kunder er tænkt ind i alle led. Som et af de eneste online beauty brands, har de nemlig fuld tilfredshedsgaranti. Så hvis produktet ikke virker for dig, så sender du det tilbage og får alle pengene retur. Sådan.