Støt Brysterne Løb

Alt du skal vide om Støt Brysterne Løbet 2016

Her får du den ultimative liste over alt, som er værd at vide om løbet både før, under og efter.

Alt, du skal vide om –

Tilmelding

Du bestiller og betaler online via løbets hjemmeside. Gå direkte til tilmelding her. Vi samarbejder med Ultimate Sport Service, der tilbyder en sikker bestilling og betaling.

Du får en bekræftelse per mail samt et login, som du skal bruge, hvis du skal ændre i din bestilling. Modtager du ikke bekræftelsen, tjek da dit spamfilter eller kontakt kundeservice. Du får i øvrigt et informationsbrev per post 8-10 dage før løbet.

Ændring af bestilling

Du kan rette i din bestilling indtil 3 uger før løbet. Du kan f.eks. efterbestille mad eller tøj. Du kan også ændre navnet på dit startnummer. For at ændre i din bestilling skal du bruge det login, du fik tilsendt ved tilmelding.

Holdtilmelding

I kan tilmelde jer som et hold bestående af 2 eller flere personer. Holdet kan bestå af mænd, kvinder eller begge dele. Hver enkelt deltager vælger frit distance. Ved bestilling kan I vælge at bestille mad og telt til gruppen. I kan i øvrigt få fremsendt en samlet faktura mod et gebyr på 100 kr.

– Step 1: Holdleder opretter holdkonto

– Step 2: Holdleder modtager tilmeldingslink, som sendes til de andre

– Step 3: Hver enkelt deltager tilmelder sig selv via link

Startnummer

Ca. 5-7 dage før løbet modtager du per brev dit startnummer med indbygget chip. Har du bestilt mindre end tre uger før løbet, skal du hente dit startnummer på løbspladsen.

Husk at medbring dit startnummer og de fire sikkerhedsnåle, som du har modtaget med posten. Dit startnummer skal placeres synligt på forsiden af din løbebluse. Det er så vores vejvisere kan se dit startnummer og guide dig rigtigt rundt på ruten. Vi bruger også dit startnummer til at registrere, hvis du er den heldige vinder af en opløbspræmie.

Husk også, at dit startnummer er personligt. Du skal derfor ændre navnet, hvis en anden løber i stedet for dig.

Mad

Du kan bestille lækker mad fra Lagkagehuset til en picnic efter løbet. Du bestiller og betaler online og får maden udleveret på løbspladsen.

Baby-jogger eller klapvogn

Af sikkerhedsmæssige årsager er hverken baby-jogger eller klapvogn tilladt i løbet.

Kostprisen

Det koster kr. 225 kr. at deltage + administrationsgebyr. Heraf går 50 kr. ubeskåret til Støt Brysterne og Kræftens Bekæmpelse.

Refundering af startgebyr

Det er ikke muligt at få refunderet startgebyret, men du er velkommen til at overdrage dit startnummer til en veninde. Du kan ændre navnet på dit startnummer indtil 3 uger før løbet. I tilfælde af aflysning af Støt Brysterne Løbet refunderes startgebyret. Opkrævet administrationsgebyr samt eventuelle forsendelsesomkostninger refunderes ikke. Vi gør opmærksom på, at i henhold til "Lov om visse forbrugeraftaler" 17 stk. 2 jf. 9 stk. 2 nr. 2a er køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Støt Brysterne T-shirt

Har du bestilt en T-shirt fra Støt Brysterne, kan du afhente den i Støt Brysternes telt på løbspladsen fra kl. 11 på løbsdagen. På dit startnummer vil du finde afrivningskuponer til både din T-shirt og din goodiebag, så du skal tage dit startnummer med, når du skal afhente din T-shirt.

Såfremt du alligevel ikke har mulighed for at løbe, kan du kun få udleveret din T-shirt på selve løbsdagen i Støt Brysternes telt mod fremvisning af dine kuponer og startnummer. Vi har desværre ikke mulighed for at eftersende.

Støt Brysterne Goodiebag

Udleveringen af din goodiebag foregår i det store stævnetelt, efter du er kommet i mål.

Såfremt du alligevel ikke har mulighed for at løbe, kan du kun få udleveret din goodiebag på selve løbsdagen i det store stævnetelt mod fremvisning af dine kuponer og startnummer. Vi har desværre ikke mulighed for at eftersende.

Vi udleverer desværre ikke goodiebags inden løbet, da det vil medføre overbelastning af værdiopbevaringen.

Programmet

Se programmet for de enkelte byer ved at klikke her

Anden distance

Ønsker du at løbe en anden distance, kan du kun ændre denne ved at henvende dig til løbskontoret på pladsen, som du finder for enden af det store stævnetelt. Ønsker du at overdrage dit startnummer til en anden person, skal du ligeledes sørge for at få det ændret ved at henvende dig ved løbskontoret

Opvarmning

Du kan se det fulde program med opvarmning og taler ved at klikke på den by, hvor du skal løbe.

Aarhus 

København 

Når du går hen mod startområdet, vil du finde opsatte skilte og startbåse som angiver den gruppe, som passer til dit startnummer, og hvorfra du skal starte. Tag gerne plads i din startgruppe, da opvarmning foregår på græsplænen ved startområdet.

Toiletforhold

Der er toiletfaciliteter på løbspladsen.

Værdiopbevaring

Der vil være mulighed for opbevaring af en mindre taske på løbspladsen ved et område med afgrænset indhegning, hvor der vil være en vagt. Vi gør dog opmærksom på, at værdiopbevaring er på eget ansvar.

Bemærk, at goodiebags ikke kan indleveres i værdiopbevaringen.

Opløbspræmier

Der vil igen i år være et væld af opløbspræmier fra ALT for damerne og løbets sponsorer, som du kan være heldig at vinde, når du løber i mål.

Alle præmier skal afhentes på løbsdagen, og vil ikke blive eftersendt.

Præmierne udtrækkes af ALT for damernes medarbejdere ved målfeltet. Du kan på tavlen ved ALT for damernes telt se, hvilke numre der har vundet, ligesom præmier også afhentes her.

Se din tid

Resultatlister vil kunne ses online umiddelbart efter løbet på alt.dk/kvindelob. Resultatlister vil også blive lagt ud på Facebook under "ALT for Damernes Kvindeløb"

Klik her for at tilmelde dig til Støt Brysterne Løbet 2016