Kardashian-søstrene smider tøjet for Calvin Klein
Selvom du sikkert har set de fem søstre afklædt mange gange før, så er der noget helt specielt ved det denne gang, hvor hele Kardashian-Jenner-klanen reklamerer for Calvin Kleins #MyCalvins i samlet flok.
I sommeren 2016 var det Kate Moss, Frank Ocean og Kardashian-veninden, Bella Hadid, der smed tøjet for Calvin Kleins #MyCalvins-kampagne. Og før dem var det en meget letpåklædt Justin Bieber. Kampagner, der alle er gået viralt og samtidig skabte en trend på sociale medier, hvor brugere delte billeder af deres undertøj. Med mere end 535.000 opslag på Instagram, er hashtagget efterhånden blevet et velkendt verden rundt.
Siden Raf Simons tog over som kreativ direktør hos Calvin Klein, har #MyCalvins-kampagnerne blandt andet budt på musikere som Solange og A$AP Rocky, og senest Cindy Crawfords børn, Kaia and Presley Gerber. De er alle personligheder, hvis stil er blevet lovprist af modebranchen og ansigter, der ofte bruges i modekampagner.
Det samme kan dog ikke siges om #MyCalvins-kampagnens seneste ansigter.
De amerikanske Kardashian-Jenner-stjerner er hovedsageligt kendt fra realityshowet ”Keeping Up with the Kardashians”, hvor vi følger familien igennem tykt og tyndt. Og selvom vi i programmerne kommer helt tæt på søstrene, så er det sjældent, at de alle fem er samlet – og kun iført undertøj.
Denne sæson er #MyCalvins-kampagnerne ifølge pressemeddelelsen skabt med familien i fokus, og den sammenhørighed, der findes mellem stærke individer i en familie. Idéen er at fremhæve disse bånd og vise, hvordan vi kan være familier – med blodets bånd eller uden, og hvordan vi kan fejre de ting, der samler os.
Kampagnen er skudt af Willy Vanderperre og har både Kim Kardashian West, Khloé Kardashian, Kourtney Kardashian, Kendall Jenner og Kylie Jenner på den anden side af linsen – alle iklædt Calvin Klein.
Vi har samlet kampagnebillederne til dig her.