Sådan skal din nederdel se ud, hvis du skal være Roskilde-smart
Udover hættetrøjer, Balenciaga-tasker og løbesko var der én bestemt klassiker, der hang på mange af de velklædte festival-kvinder.
Cowboy eller denim – kært barn har mange navne, og en nederdel af det hårdføre bomuldsstof var en absolut favorit blandt årets festival-gængere.
Vi så den i alt fra kridhvid til klassisk, ubehandlet blå - og såmænd også i patchwork af ny og gammel denim. Her er altså tale om en nederdel, som aldrig bliver umoderne.
Ser vi bort fra de ejendele, der typisk kan findes i enhver Friluftsland eller Spejder Sport, var procentdelen af reelle, hverdagsvenlige og pæne tøjgenstande faktisk høj på årets Roskilde Festival.
Og det siger jo sig selv. Roskilde Festival har altid været - og vil altid være - festivalen, hvor de stilfulde, velovervejede og eksklusivt klædte musikfans hænger ud. Særligt blandt slænget i Mediebyen.
Men, det var ikke kun blandt den eksklusivt udvalgte skare af mediefolk, at dette års tendens sejrede. Du får her 18 seje kvinder, der gjorde cowboynederdelen Roskilde-smart, og som beviste, at det var en af årets HELT store trends.
Anne-Sofie, 22, i nederdel fra Simply Living Denim.
Helene, 18, i nederdel fra Mads Nørgaard.
Anna, 24, i nederdel fra Mads Nørgaard.
Ulrikke, 17, i nederdel fra Zara.
Viola, 15, i nederdel fra Urban Outfitters.
Caroline, 27, i nederdel fra Ganni.
Freja, 22, i nederdel fra Samsøe Samsøe.
Camille, 22, i nederdel fra Levi's.
Emma, 24, i nederdel fra Mads Nørgaard.
Rikke, 25, i nederdel fra Topshop.
Maja, 20, i nederdel fra Topshop.
Ditte, 31, i nederdel fra Levi's.
Majbritt, 30, i nederdel fra Levi's.
Anna, 27, i nederdel fra Asos.
Polina, 30, i nederdel fra Topshop.
Emilie, 22, i nederdel fra Topshop.
Pil, 29, i nederdel fra Levi's.
Bjørk, 17, i nederdel fra Zara.