Værd at vide om ALT for damernes kvindeløb 2015

Værd at vide om ALT for damernes kvindeløb 2015

Få svarene på de 10 mest stillede spørgsmål om ALT for damerne Løbet 2015 her.

1. Hvor/hvornår kan jeg få min T-shirt?

Du kan afhente din T-shirt i det store stævnetelt fra kl. 16 på løbsdagen. Hvis du løber lørdag den 30. maj i Odense, kan du afhente fra kl. 13. Hvis du løber søndag den 31. maj i Aarhus, kan du afhente fra kl. 12.00. Hvis du løber søndag den 7. juni i København, kan du afhente fra kl. 11. På dit startnummer vil du finde afrivningskuponer til både din T-shirt og din gavetaske, så du skal tage dit startnummer med, når du skal afhente din T-shirt.

Såfremt du alligevel ikke har mulighed for at løbe, kan du kun få udleveret din T-shirt på selve løbsdagen i det store stævnetelt mod fremvisning af dine kuponer og startnummer. Vi har desværre ikke mulighed for at eftersende.

2. Hvor/hvornår kan jeg få min gavetaske?

Udleveringen af din gavetaske foregår i det store stævnetelt, efter du er kommet i mål.

LÆS OGSÅ: Chris MacDonald: Så meget betyder fællesskabet for din sundhed

Såfremt du alligevel ikke har mulighed for at løbe, kan du kun få udleveret din gavetaske på selve løbsdagen i det store stævnetelt mod fremvisning af dine kuponer og startnummer. Vi har desværre ikke mulighed for at eftersende.

Vi udleverer desværre ikke gavetaskerne inden løbet, da det vil medføre overbelastning af værdiopbevaringen.

3. Hvor skal startnummeret sidde?

Husk at medbringe startnummer og de fire sikkerhedsnåle, som du har modtaget med posten. Du skal placere dit startnummer synligt foran på løbeblusen, da chippen, som registrerer din tid, er lagt bag på dit startnummer.

Derudover er det vigtigt at vores mange vejvisere kan se dit startnummer, således at de kan guide dig rigtigt rundt på ruten.

Startnummeret er personligt og unikt og skal fastgøres på forsiden af din løbebluse. Husk, at intet startnummer eller forkert placering af startnummer betyder, at vi desværre ikke kan registrere din tid. Startnummeret skal bæres synligt på brystet for registrering af din tid, og hvis vi i målfeltet kan se dit startnummer, er du måske en af de heldige løbere, som vinder en af vores fine spurtpræmier.

4. Hvad hvis jeg ønsker at løbe en anden distance?

Ønsker du at løbe en anden distance, kan du kun ændre denne ved at henvende dig til løbskontoret på pladsen, som du finder for enden af det store stævnetelt. Ønsker du at overdrage dit startnummer til en anden person, skal du ligeledes sørge for at få det ændret ved at henvende dig ved løbskontoret

5. Hvornår begynder opvarmningen?

Odense

Vi starter kl. 14:15 med peptalk v/Chris MacDonald og velkomst for alle deltagere ved start. Derefter opvarmning for 10 og 15 km. v/Anne Bech.

Århus

Vi starter kl. 13:15 med peptalk v/Chris MacDonald og velkomst for alle deltagere ved start. Derefter opvarmning for 10 og 15 km. v/Anne Bech.

København 7. juni

Vi starter kl. 12:15 med peptalk v/Chris MacDonald og velkomst for alle deltagere ved start. Derefter opvarmning for 10 og 15 km. v/Anne Bech.

København 8.-9. juni, Aalborg, Fredericia

Vi starter kl. 17:35 med velkomst for alle deltagere ved start efterfulgt af opvarmning for 10 og 15 km. v/Anne Bech.

Når du går hen mod startområdet, vil du finde opsatte skilte og startbåse, som angiver den gruppe, som passer til dit startnummer, og hvorfra du skal starte. Tag gerne plads i din startgruppe, da opvarmning foregår på græsplænen ved startområdet.

Opvarmningen foretages af den anerkendte træningsekspert Anne Bech, som vil sørge for, at du bliver klar til løbet.

6. Hvad er programmet for løbet?

Se programmet for de enkelte byer på Event.altfordamerne.dk/kvindelob-2015

LÆS OGSÅ: Anne Bech: Løb er én af de største træningsbelastninger for kroppen

7. Hvad med toiletforhold?

Der er toiletfaciliteter på løbspladsen. Du kan finde dem ved at se på vores kort over løbspladsen eller efter de blå toiletkabiner. Du finder oversigtskortet placeret ved det store stævnetelt, hvor udleveringen af t-shirts og gavetasker foregår.

8. Hvad med spurtpræmierne?

Der vil igen i år være et væld af spurtpræmier fra ALT for damerne og løbets sponsorer, som du kan være heldig at vinde, når du løber i mål, ligesom nr. 1, 2, og 3 på hver løbedistance også modtager flotte præmier fra ALT for damerne.

Alle præmier skal afhentes på løbsdagen, og vil ikke blive eftersendt.

Se alle de lækre præmier for i alt over 260.000 kr. her.

Præmierne udtrækkes af ALT for damerne medarbejdere ved målfeltet. Du kan på tavlen ved ALT for damernes telt se, hvilke numre der har vundet, ligesom præmier også afhentes her.

9. Værdiopbevaring?

Der vil være mulighed for at opbevaring af en mindre taske på stævnepladsen ved et område med afgrænset indhegning, hvor der vil være en vagt. Vi gør dog opmærksom på, at værdiopbevaring er på eget ansvar.

Bemærk at gavetasker ikke kan indleveres i værdiopbevaringen

10. Hvordan får jeg min tid?

Resultatlister vil løbende kunne ses online på ALTfordamerne.dk/kvindelob, hvor du også kan udskrive dit eget flotte diplom.

Endvidere kan du senest 24 timer efter løbet se en videosekvens fra dagen eller se dig selv løbe over målstregen i vores store billedgalleri.

Såfremt du har opgivet dit mobiltelefonnummer, da du tilmeldte dig, vil du modtage din tid på en sms umiddelbart efter, du er løbet i mål.

Tilmeld dig ALT for damernes kvindeløb her

For yderligere spørgsmål 

Kontakt løbskontoret på:

lob@altfordamerne.dk eller telefon 39 45 74 90 (hverdage kl. 9-15) 

LÆS OGSÅ: Tina Nikolaisen: "Der er festivalstemning"

LÆS OGSÅ: Løbeprogram: Kom i superform på 6 uger med Chris MacDonaldPage is not visible in menus

LÆS OGSÅ:  Natasja Crone: Sådan er min løbetid